close

Uzun zamandır kitap yazılarımı ihmal ettiğimi fark ettiğim için bugünlerde okuduğum bir kitabı burada değerlendirmeye karar verdim. Chris Anderson (ki kendisi meşhur teknoloji dergisi Wired’in Genel Yayın Yönetmeni) yazdığı Bedava isimli kitapta teknolojik gelişmelerin klasik pazarlama anlayışını nasıl değiştirdiğini çarpıcı örneklerle anlatıyor.  Yaşınız benim gibi 30’un üzerindeyse kitaptaki örneklerin birçoğuna şahit olduğumuzu da hatırlatırım.

Kitap temelde bedava ekonomisini anlatıyor. Başta Gmail gibi birçok hizmetin nasıl bedava olduğunu, bedava olmasına rağmen nasıl para kazanıldığı, hangi yollardan bedavadan para kazanılabileceği güzel örneklerle ifade ediliyor. Bugünlerde artık suyu çıkarılmış bir kavram olsa da ‘girişimci’ arkadaşların mutlaka okumaları gereken bir kitap olarak görüyorum Bedava’yı.  Yazarla yüzde yüz aynı fikirde olmamakla birlikte  pazarlama ve dijital çağın yeni ufuklarını öğrenmek isteyen ve kendini bu alanda geliştirmeye çalışanların okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap Bedava.

Infomag dergisi bu kitabı Nisan sayısında ücretsiz olarak veriyor (ki ben öyle aldım ve bulabilirseniz siz de öyle yapın). Satın almak isterseniz İdefix linki de burada.

Tags : bedavachris andersonfreegmailinternetkitapözgür çetinteknolojiwired

Bir yorum yazın